OUR JOURNEY -----> MUSUH - SAHABAT - KEKASIH - TUNANG - SUAMI (^_*)

Daisypath Anniversary tickers

CINTA HALAL KAMI (^_^)

Daisypath Anniversary tickers

OUR JUNIOR IS IN DA HOUSE!! :))

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, July 17, 2012

Ketagih


Salam.

Sekarang ni kan.. Saya da mula ketagih.. Tu la, orang cakap jangan cuba-cuba start.. Nanti ketagih.. Bila da ketagih payah plak nak stop.. Dulu tengok orang lain buat saya macam ragu-ragu, takot2 lagi.. Bleh percaya ke, tak kena tipu ke nanti.. Tapi aritu terpaksa jugak buat, lama2 bila da dapat jadik syok plak.. :))

Ep ep.. Jangan pikior negetip aaaa... Saya ketagih shopping online lorrrr.. Huhuhu... :p dulu mula2 terjebak dalam shopping online ni sebab nak beli breastpump.. Punyela jakun masa pestaim tu.. Takut kena tipu pun ye jugak.. Tapi saya selalu baca review orang ramai dulu before beli.. Saya survey kat forum2 ramai yang cakap beli breastpump & kebanyakan barang lain secara online lagi murah.. & ternyata memang betul.. Tapi kena pandai mencari sumber yang betul la.. Masa tu saya beli Medela Harmony dengan harga RM190 sahaja including postage.. Kalo kat luar harganya RM260.. Jimat kan?? :))

Lepas beli breastpump, set bersalin amway, tilam kekabu, pastu beli storage bottle plak.. Storage bag.. And the latest one ebu rembat rompers untuk Mifzal 3 helai & JJ warmer.. :)) tapi achaner2 pon kena habaq incik hubby dulu pasal dia tukang tabur cash money nak membayor.. Kuikuikui... :p eh, duet suami duet isteri jugak.. Duet isteri duet isteri la.. Ngeeee... ^__^

Pasni duk pikir nak merembat ape lagi.. Rabak la poket incik hubby gini.. Ala, sape lagi nak tulun perabih duet laki kan kalo bukan bininye sendirik.. Huahuahua... :p da lama sangat sebenarnya saya tak soping2 neh.. Untuk diri sendre?? Lagi la.. Rasenye last soping pun beli baju mengandung dulu.. Pastu semenye soping barang anak.. Da tak ingat diri sendiri dah.. Hehe.. Ni bila internet di hujung jari ni lagi bahaya ni.. Takyah kua berpanas berhujan, just click and less than 72 hours barang tu da ada depan mata.. Cukup mudah untuk fulltime housewife macam saya.. :)) biasanya pompuan la kan yang addicted bersoping online ni kan?? Hehe.. Da nasib badan la incik2 hubby kat luar sana tu.. Kuikui..




- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails