OUR JOURNEY -----> MUSUH - SAHABAT - KEKASIH - TUNANG - SUAMI (^_*)

Daisypath Anniversary tickers

CINTA HALAL KAMI (^_^)

Daisypath Anniversary tickers

OUR JUNIOR IS IN DA HOUSE!! :))

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, April 27, 2010

Sobsob!

Zzzzzzzzz... sleepy mode...

Haihhhh.. ngantuk bebenor rasenye mate nih.. perut pown lapau.. tapi xde mood nak makan.. camanela gastrik x datang lagi... memang dogil la aku nih.. tau dek pakcik sorang tuh da sure2 aku kena bambu sekarung.. ngeeeee.... waima lapau & mengantuk tahap tenggiling pon sempat lagi aku berblogging nih.. skang mood nk berblogging jew.. nak berfacebook, macam da boring la plak... balik2 pusing tang tuuuuu jugak.. dan memang xdapat disangkal & dinafikan lagi aku memang jenis manusia yg cepat boring.. standard la tu kan.. sume orang camtu jugak kan? (sambil angguk kepala..sila setuju oke) xyah nafikan la, memang cmtu pownnn....

Hari ni aku off, but still x lekat kat umah... Pagi tadi aku pegi Uitm dungun, attend second interview for lecturer position... hmmm.. mood aku memang berubah terus pas attend interview tu.. nak tido pon still teringat2 lagi...  so damn frustrated.. aku frust ngan diri aku sebenarnye.. aku macam da spoilkan satu2nya peluang yang aku ade, yang mungkin xkan wujud lagi pasni... napela aku jawab macam tuh! haihhh!! dah2, tamao ingat dah.. spoilkan mood jew... tawakal sudaaaa.. ade rezeki aku, adela.. kalo xde, le cakap ape.. dah tersurat cmtu.. mungkin rezeki di tempat lain... hopefully..

Petang tadi plak, makin menjadi2 moody aku nih... dapat berita yang x menyenangkan dr colleague aku.. memang hangin.. hal yang x berkesudahan... pasal ape lagi, pasal keje la... tapi aku teringat pesanan sorang hamba Allah ni, di sebalik kesulitan yg kita hadapi skarang ni, insyaAllah Allah akan bagi kiter rezeki yg kiter xjangka2 yang lebih baik pd masa akan datang... so aku bersabar jela skang nih... kalo ikutkan hati & perasaan marah aku nih, memang nk mengamuk jew... tapi sabarrrr.... ikut hati mati, ikut rasa binasa.... ikut perasaan? jadi perasan kowt..... ngeeeee... so bersabarlah duhai hati... ganjaran yg lebih besar bakal menantimu seandainya kau bersabar.. jangan kalah dengan perasaan amarah sendiri.. da tentu2 da penghuni jamban tu bersuka ria wat karnival jomheboh kalo ko ikutkan perasaan.. so sabau jew larrrrr....

Hmmm... arini baru 27 hb... lagi seminggu kowtt... ape yg lagi seminggu? jengjengjeng... ahaks! ade lewww.. xle story kt sini. nnt kena kejar ngan paparazzi & geng2 terjah, jenuh i... huhuhu... sabau2... just another 1 week... da xlame daaa... jangan extend hari lagi sudaaaa.... hopefully not!

Takde ape sangatla yg spesel minggu ni.. cume ari jumaat lepas, aku pegi karnival juara rakyat kt kampung aku nih.. xtaula amende kejadahnye dorang wat karnival ni.. xpaham gak aku... yg ade cume deretan booth.. aku pegi pon jumaat malam tu jew, kebetulan aku x ngajar tuisyen malam tu, so free la sket... jalan kaki 1 family pegi situ.. dekat jew.. x sampai seploh minit pown... sampai2 jew terus ade pertunjukan bunga api.. wah! rase cam VVIP lak ade orang sambut... muehehe.. yoyo ooo jew.. padahalllll... sempat gakla snap pic guna henpon adik aku. (yela, henpon aku cap itik jew.. tunggu aku beli yg baru nnt.. bile ntah.. kikiki..) tu pon kualiti gambar x cantik sgt.. cap ayam jugakkkkkk.... hahaha...








Mmmm.. oke la.. da kat kul doblas nih.. aku da ngantok sengal2 ubi.. nanti ade story aku hapdet lagi belog nih.. tido dalam keadaan yang kecewa.. huuuuuuu.. sobsob!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails