OUR JOURNEY -----> MUSUH - SAHABAT - KEKASIH - TUNANG - SUAMI (^_*)

Daisypath Anniversary tickers

CINTA HALAL KAMI (^_^)

Daisypath Anniversary tickers

OUR JUNIOR IS IN DA HOUSE!! :))

Lilypie First Birthday tickers

Saturday, April 17, 2010

Jalan-jalan carik pakwe

wink..wink...(^_^)...tajuk cam ape jew xbole blah... ahaks! xdenye nk cari pakwe oke.. kang ade lak kena bambu ngan org tu.. ngeeee.... sempat lagi berblogging time kat umah akak... actually skang aku kt umah akak aku kat PJ, jauh nun di sana dari kampung halaman... terpaksa amik unpaid leave 3 hari.. haihhh... ciputla gaji den bulan nih.. tp xpelah, demi aaaaakaq tersayang.. ciput pon ciputla.. terpaksa settlekan beberapa hal kat sini n akak pon kena tinggal sat ngan hubby dier, for 5 days pasal hubby dier kena pi kursus... ala, bukan jauh sgt pon, 1jam je dr umah dier tu.. cume xle jumpe jew.. tp xpenah kena tinggal kn, so mlm before aku ngan adik aku pi umah dier, dier call sambil nangeh2... aku yg kepenatan yg amat malam tu malas nk melayan.. so aku pass tanggungjawab nk pujuk dier tu kt adik2 aku.. muehehe...

Kadang2 bestla gak bila bjauhan sekejap tu, since aku pun da rase berPJJ ni... ngeeee... walaupun aku ni masih berstatus "cik", tp da adela sket2 pengalaman berPJJ tu.. huhu. Kalo da ketentuan Allah jodoh aku cmtu, n terpaksa berPJJ selalu, aku terima dengan redha... Bukan sekejap oke, makan 2 bulan jugak... Tapi bila da lame berjauhan tu, n penantian tu da berakhir, rase macam love is always on the air, munge2 cinta kembali mekar mengharum... ahaks! Eh, pe la aku mengarut neh.. da lari topik neh...

Tak ade ape sgt pon kat sini since masa pon terhad kan.. esok kul 1 tengahari da nak balik daa.. pagi jumaat nek bas kul 9 pagi ngan adik aku yg first, then dlm kul 2 sampai KL.. tunggu akak aku dtg amik adela kat sejam.. naik boring gakla.. then kitorang gi makan2 sat, akak aku pon xsempat masak pasal dier baru balik dari ngajar.. so tapau jela, makan kt umah... lauk yang same makan untuk 2 hari walaupun akak aku da masak lauk lain.. agagagaga... aku xkesah pon sebab memang lauk tu best.. panaskan jela. kalo sakit perut, pi jela masuk amanah saham tuh.. pe susah.. ngeeeee... 

malam ni aku lepak2 jew.. since ayah aku da warn awal2, jangan kua waktu malam.. so since kitorang ni anak2 yg soleh & solehah, (sape lg nk puji kalo x diri sendre jugak..huhu) memang patuhla, xdenye nk kua. lagipon kaki ni sakit da jalan2 gi soping petang tadik. tp duhet kena beringat la beb... nk kena cover ramai neh.. kang x pepasai balik nnt pokai abes... huhu.. tapi tengah sale la plak.. so aku beli la pape yg patut untuk diri sendre n family.. tapi da lame x soping.. sejak aku keje ni baru sekali aku beli untuk diri aku.. tu pon t-shirt je 2 helai.. huhu.. okla tuh.. simpan duhet dulu byk2..

Aku tanak citer banyakla.. letihla plak arini.. letih soping.. muehehe... ade masa aku hapdet lagi blog nih oke...


aku macam da makin tembun je??? hmmm...

akak n adik aku


akak aku yang bagai dipam2.. ahaks!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails