OUR JOURNEY -----> MUSUH - SAHABAT - KEKASIH - TUNANG - SUAMI (^_*)

Daisypath Anniversary tickers

CINTA HALAL KAMI (^_^)

Daisypath Anniversary tickers

OUR JUNIOR IS IN DA HOUSE!! :))

Lilypie First Birthday tickers

Sunday, April 4, 2010

Berjimba2@Gambang Waterpark


Adoiyaiii... lenguhnya kaki neh...muka pedih macam kena bakar.. goreng pon sodapppppp... idong rase nk tcabut.. (^_^) actually aku baru jew balik dr gambang waterpark.. melepaskan kempunan yg da sebulan tertangguh.. sejak keje ni bukan selalu dpt spend time ngan family.. syiokkkk woooooo.... kualiti masa yg xdapat dicari ganti dgn wang ringgit.. kalo bleh rase nk cuti setahun.. aku tanak citer banyakla, since aku rase penat & x tertanggung lagi kepedihan di muka aku nih..  so let's pictures tell everything..

sebelum pigi kiter pose dulu


apela yg mak aku duk tgk tuh..




tu diaaa....hikmat simbahan junam

for kids only oke... tapi mak nenek pon belasah jew..huhu

lifeguard.. titon eaaa....

jagung bakar.. perghhhh.. mmg sedap mkn time panas2... yummyyy..

bersungguh bebenor adik aku nih mandi... pg td x mandi kew?


So korang2 yg lom penah sampai sini, blehla dtg... lebey kurang cm sunway lagoon gakla tempat dier even though kawasan x besar sgt.. yg penting le have fun ngan family..ni second time aku dtg sini.. tempat dier dlm gambang city resort.. eh, ke gambang resort city??? mane2 la..since aku pon da sengal2 ubi neh.. entrance fee for adults RM 19.90 n children below 12years old kot kalo x silap aku, RM 12.90.. Kalo korangnye tinggi bawah 90cm, dapatla masuk free...weeeeee....So pendek2kanla badan korang mulai skang.. huahuahua..ok la, tilam aku da memanggil2 tuh.. esok ade appointment di awal pagi.. ahaks.. mimpi indah!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails