OUR JOURNEY -----> MUSUH - SAHABAT - KEKASIH - TUNANG - SUAMI (^_*)

Daisypath Anniversary tickers

CINTA HALAL KAMI (^_^)

Daisypath Anniversary tickers

OUR JUNIOR IS IN DA HOUSE!! :))

Lilypie First Birthday tickers

Friday, April 2, 2010

Sabaukan Jelaaaaa....

Malam ni aku x mengantuk la plak... Skang da 12.03 at midnight, tp aku still lagi mencicakkan diri aku dlm bilik.. Aku tengok cicak, cicak tengok aku... (dengan pandangan yg sungguh menjengkelkan. Rase nk lastik jew) Tekak aku ni rase peritla plak.. selsema tak baik2 lagi..sungguh menjelikkan kahak2 degil nih..degil tamau pigi main jauh2..syuh! syuh! Ape la aku duk melalut nih.. ske ati aku la, blog aku kan... ngeeee....

 ******
Minggu ni emosi aku bercampur baur...hepi + frust...Mak hepi tahap super duper senah, kalah dpt bonus setahun sebab penantian 2bulan ni da berakhir... kesabaranku akhirnya membuahkan sinar kegembiraan & kehepian tahap blue hippo...benih2 kehepian tersebut bagai jatuh gedebuk! ha, hamekkk kau jatuh terhempap atas muke ni ha..Alhamdulillah... Rase nk menjerit jew gi wat announcement 1 kampong nih... wink wink..x pon join apek suratkhabar..."suuuuulat kaba lameeee....." tapi hopefully kegembiraan & kehepian aku ni dapat bertahan lame la...

                                                          ***

Tu citer hepi aku...Tapi yg x hepi pon ade jugak..minggu ni minggu yg penuh ketensionan, keserabutan, kecelaruan & kesakithatian...(dewan bahasa & pustaka sure menyumpah aku nih)..Perkara yg aku sgt2 nk elakkan akhirnya terjadi jua...Kadang2 aku terpikir, salah ke kiter memilih untuk sabar, berdiam, and maintain senyum cute aku nih (weeeee....sape lg nk puji diri sendiri kan melainkan diri sendiri jugak..hakhak...(gelak jahat)....) instead of kuarkan temper, and buang tenaga nk marah2...marah tu gune byk tenaga oke...naik semput bdn mak mcm baru lepas marathon kalo marah tahap super duper..bile kiter da jd cam baekkkkk gtu, orang lak amik kesempatan...helloooo..agak2 la oke....don't expect people to respect us if we cannot respect people around us...hangin jugak malam tuh...tp yg buat makin berasap2 kepala mak nih, bile dorang le wat donooooooo jew and makin menjadi2 pas kiter da melenting n mengamok sakan tahap dewa... org penang ckp, "mmg kuang ajaq"...hmmmmm, sabau jelah duhai hati... tak tau dh aku nk wat cemane...jd baik salah, jd singa pon salah... up to them la.. tp one fine day...i believe Allah will show them the right path..jd "orang"...i will always pray for them...hmmm..tu lah..susah tul jd baik nih...ahaks! watla sakit hati byk mane pon, hati ni cepatttttt jew sejuk and memaafkan... Syukur pada Allah sbb berikan aku sedikit sifat pemaaf...And semoga aku akn terus menjadi lebih baik....wah! tetibe jew tuka mood... ngeeeeee.....

                                                          ****

Da 12.43 already oke... mau mengantuk giler aku esok nih kt opis.. mata pon da sengal2 ubi neh..mau titon dulu maaaaaa.......gudnite evribadi...nk mimpi indah! weeeee....=p

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails