OUR JOURNEY -----> MUSUH - SAHABAT - KEKASIH - TUNANG - SUAMI (^_*)

Daisypath Anniversary tickers

CINTA HALAL KAMI (^_^)

Daisypath Anniversary tickers

OUR JUNIOR IS IN DA HOUSE!! :))

Lilypie First Birthday tickers

Friday, April 9, 2010

Berserabut Tahap Gaban!

phewww~

Dua tiga hari ni sangatla rase x best yg amat, dengan emosi aku yang cm chipsmore sekejap oke sekejap x oke.. tambah2 dengan keadaan sekeliling aku yg turut menyumbang ke arah pengeluaran kata2 & suara yg sumbang lagi x sedap didengar.. sangat tension tahap super duper oke... sabau2.. tarik napas panjang2 n dalam2...hmmmmm.....

Pagi2 aku datang opis, emosi aku yg memang da xstabil, dengan kepala yg memang tengah kusut, berserabut, kalut, berselirat urat segala bagai mak nenek tambah jadi kuca hanya (xpaham sila rujuk kamus loghat2 negeri ye)...management mintak report segala bagai mak nenek..padahal every week mmg da anta..ntah ape punye x effective la..but aku malasla nk citer membebel panjang2 pasal ni..kang jadi big issue, lagi sakit telinga ni senah!

Tu satu hal..Tengahari tadi plak aku menjerit sekuat & segeram hati kat sorang budak yg sangat biadap di opis nih..(rasenye bile kali terakhir aku menjerit eh? adela kat setahun kot...) tak payahla aku ceritakan tahap kebiadapan budak tuh, buat hati aku tambah mendidih jew.. aku bukan saje2 apetah lagi ia bukanla hobi mahupun habit aku nk menjerit2 marah camtuh.. sakit otak dibuatnye..punyela aku tahan sabar sampai menggigil2 badan aku nih nk menahan lava yg dh meluap2 tunggu masa nk muntah..apela nk jadi ngan budak2 zaman skang nih...makin maju dunia, makin x beradab plak manusia...mentang2 la aku ni malas nk marah2, diammmm jeee.. naik tocang ekor lombu plak..manusia oh manusia...sabau jelah..

***

Tatau la nape dua tiga hari ni aku rase berserabut & tensen yg amat.. rase nak marah je...muke ni toksah cakapla..asik masam jew...kalah tempoyak basi..mane nk pikir strategi utk training, nk prepare mock teaching next week...oh, sgt berserabut tak hengat oke bile pikir pasal mock teaching utk lecturer position tu... siyes aku sangatla riso yg amat...da setahun tinggal sume calculus, algebra segala mak nenek tuh..and now i have to revise everything, kasi polish kaw2 punye otak aku nih nk bg berkilat balik...dgn masa yg tinggal 4 hari jew lagi...adoiyaiii....mane nk study, nk prepare slide.....tuisyen lagi...seb bek la aku da prepare siap2 bahan utk tuisyen tu..atleast da settle 1...

4 hari!!!!!!!!!

lambatla masa berlalu..uhukuhuk...riso2...sempat ke ni...memang x tido la aku jawabnye duk prepare sume tuh...mmg kena plan betul2 masa aku nih..seb bekla aku ni mmg jenis terbaekkkkk bab2 time management nih..ahaks..(sile muntah & meluat oke...shadap yu!) harap2 sangat aku dapat position ni walaupun peluangnye sangatla tipis...huuuuu...

Hmmmm....seb bekla ade blog nih...blog nih da macam diari aku dh...yela, sapela tempat aku mengadu...blog ni jela..sentiasa ade time aku susah senang n when i really need someone to talk to..walaupon blog ni xle nk respon ape aku membebel potpet x hengat, atleast aku rase lega sket pastu...hmmmm..oklah, nnt aku ade mood aku hapdet lagi..cau cin cau...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails