OUR JOURNEY -----> MUSUH - SAHABAT - KEKASIH - TUNANG - SUAMI (^_*)

Daisypath Anniversary tickers

CINTA HALAL KAMI (^_^)

Daisypath Anniversary tickers

OUR JUNIOR IS IN DA HOUSE!! :))

Lilypie First Birthday tickers

Saturday, June 16, 2012

Angin sampaikan salam rinduku padanya



Walaupun masa terisi padat menjaga Mifzal, namun jauh di sudut hati saya terasa sangat kosong & sunyi.. Walaupun gembira melihat keletah anak setiap hari, namun harus diakui hati saya menangis rindukan si dia.. Ya, saya amat2 merindui teman sebilik saya itu.. :'( Dialah peneman setia saya dalam apa jua keadaan.. Tanpanya setiap hari saya rasakan kosong.. Lemah selemahnya.. :'( Hanya pada Allah tempat saya bergantung..

Awal pagi tadi jam 3 pagi Mifzal terjaga dari tidurnya, nakkan susu.. Dalam samar2 cahaya lampu & keadaan saya yang masih mamai, saya nampak kelibat incik hubby membantu saya susukan dia.. Tapi kenapa Mifzal masih menangis? Saya buka mata saya lebih luas.. Hanya ada saya & Mifzal.. Rupanya semua tu hanyalah bayangan semata-mata.. :'( Betapa saya rindukan dia hingga saya terlupa dia masih di sana mencarik rezeki halal buat kami sekeluarga..

Ya Allah, kuatkanlah semangatku untuk menempuh hari-hari seterusnya tanpa suami dcc.. Permudahkan segala urusanku di sini & urusannya di sana..

:'(



- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails