OUR JOURNEY -----> MUSUH - SAHABAT - KEKASIH - TUNANG - SUAMI (^_*)

Daisypath Anniversary tickers

CINTA HALAL KAMI (^_^)

Daisypath Anniversary tickers

OUR JUNIOR IS IN DA HOUSE!! :))

Lilypie First Birthday tickers

Monday, July 11, 2011

What a great day!


Eheheheeee... ^__^

Nothing special today, tapi rasa hepi sesangat sebab sejak incik hubby balik ni, tiap ari dapat tengok dia makan hasil air tangan isteri sendre.. :)) benda yang sangat aku rindu bila incik hubby kena naik laut.. Yeala, wifey lain boley masak 24/7 kat hubby dorang kan.. Tak macam aku.. Sobsob..

So hari ni isteri dier yg kiut ni (sila la muntoh ijo.. :p ) masak nasik minyak feberet incik hubby ekslusif resipi mak aku.. Heeee.. Alhamdulillah jadik.. Pestaim wat resipi mak aku nih.. Tapi tetap takble lawan tokey la kan.. :p

Hepi dan rasa puas tengok incik hubby makan tambah 3x sehingga menjilat jari.. Eheheee.. Tu la kepuasan dapat masak untuk suami kan.. Alhamdulillah..








Aku masak nasik minyak dengan ayam masak merah and ayam goreng berempah... Takble tinggal air lemon tu.. Hee.. Makanan simple je untuk 2 orang makan... Kenyanggggg... :))

Bila da kenyang ni ape lagi kan, lepaking session la plak.. :D Banyak plak citer best kat tv malam ni.. Before that, siang ikan dulu pasal esok incik hubby nak makan nasik dengan ikan cecah budu plak.. Lapo budu katanya.. mmm, yummmyy.. Menggaru idong ngan mata lagi la jawabnya.. :p

Will hapdet later oke.. Till then!

*__*



- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails