OUR JOURNEY -----> MUSUH - SAHABAT - KEKASIH - TUNANG - SUAMI (^_*)

Daisypath Anniversary tickers

CINTA HALAL KAMI (^_^)

Daisypath Anniversary tickers

OUR JUNIOR IS IN DA HOUSE!! :))

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, June 2, 2010

Selepas mendung pasti akan cerah jua! :))

^___________^
Morning malaysia!
eh, morning lagi kew.. matahari da meninggi da nih.. ekeke..
Alhamdulillah.. arini begin a new day with thousand smiles.... ^_________^
Alhamdulillah kerana Dia mengurniakan aku insan2 yang setia dcc di kala suka + duka + down + tension tahap dewa...

Aku hanya manusia biasa yg pastinya melatah bila masalah melanda..
Aku bukanlah seperti matahari yg tegar memancarkan cahaya sentiasa.. tetap tidak kalah pada hujan walaupun mendung menjelma seketika..
Cewah, ayat xbole blah.. naik senak kepala aku baca.. apela aku duk merapu raban nih... mentang2 la skang nih asyik panas je manjang x ujan kan.. ekekeke..

Tapi ape2 pun...
a million thanks to all of them..
yang x jemu2 memberikan aku semangat agar aku x terus goyah...
yang tak pernah kenal erti penat menasihati agar aku x terus hanyut & terpedaya dengan nafsu amarah & hasutan syaitanirrojim...
yang sentiasa memberi teguran yg membina & bukan memusnahkan..
yang sentiasa memotivasikan aku agar aku menjadi insan tabah & kuat...
syukur dengan anugerah terindah ini...
Thank you Allah...
they're the greatest gift!

Hokeh, skang switch mood ke mood hepi dupi plak.. :))
Sangat lega & hepi sebab my chenta hati akan sampai ke Mesia hari ni..hiphiphooray...
Lega sebab semalam dapat bercalling2 sepueh hati... :))
Alhamdulillah, memang betul2 dapat 2days discounts kn? sungguh xku sangka.. muehehe..
Semoga selamat sampai ke destinasi tonite..

Anyway semalam pas balik keje je teros pi jalan2 sefamilia plak kat Mesra Mall since my sis n my bro-in-law ade balik kn.. jalan2 window soping jew.. walaupun ade sale yg buat mata ni buntang n tangan ni gatallllll je nk beli itu ini, tp alhamdulillah.. berjaya membutakan mata dengan semua dugaan yg menyesatkan.. ekekekeke... seb bekla iman ni kuat lagi.. beli bile perlu jew hokeh.. kalo nk ikutkan kehendak ni, alamatnye tengah2 bulan nnt kopakla nk makan.. bukan slh nk membeli, tp ikut kemampuan & keperluan la kan.. seb bekla aku ni bukan jenis yg boros, beli itu beli ini kan.. anak sapa la ni baguih bebenor.. ahaks! ^______________^
* sape lg nk puji diri sendre kalo x diri sendre jugak kn...ngeeee..

tgk sale kt bodyshop.. sangat mengences.. tgk ajela kayyy...


sale lagi...

mak, adik & akak aku yg bagai dipam2.. ahaks..

So, bile da penat asek tengok perkataan "sale" manjang, apelagi... perut pon lapau lewww.. tengok semua makanan pon rase nak telan semua jew.. kalo bab makan, xpe nk kuar duet lebey sikit pon.. ngeeee.. janji pueh hati.. time sehat ni la ley makan ape yg kiter nak.. nanti da sakit xle nak makan pulak ye x? iyekan je lewwww... ^____^

hokelah, aku nk cau cin cau dulu... nk buat phone call ke vietnam sat.. weeee.... suke! suke! ^_________^

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails