OUR JOURNEY -----> MUSUH - SAHABAT - KEKASIH - TUNANG - SUAMI (^_*)

Daisypath Anniversary tickers

CINTA HALAL KAMI (^_^)

Daisypath Anniversary tickers

OUR JUNIOR IS IN DA HOUSE!! :))

Lilypie First Birthday tickers

Monday, June 14, 2010

Bosan + sunyi + sepi + kusut + serabut...

*sigh mode*

Tak elok asek mengeluh jew makcik oiiii....

Hmm.. bosan tahap gaban skang nih.. tak tau nk buat ape.. dengan berukband ni pon slow ngalahkan siput sedot, adoiyaiiii.. tension eden.. ayah aku ngah layan world cup kat tv tuh.. mak aku plak layan citer si capik.. best sgt ke citer tuh??? rase cam da lame jew citer tu kat tv, x abes2 lg sampai skang.. ekeke.. adik2 duk mengadap lappy abg long, layan upin ipin.. abg long pi main badminton ngan kengkawan dier.. aku plak duk melangut sorang2 dalam bilik neh... duk mengadap my digital diary kesayangan neh.. takde mood nk layan tv... arini memang rase cam nk bersendirian jew.. al-maklumla hal pompuan... ^__^

Nak buat ape ek... haihhh.. rindu la plak.. time sorang2 cenggini la tambah2 parah aku dibuatnye.. kalo dier ade kat darat xde plak rase camni eventho x kontek pon... penangan rindu.. chewah.. ahaks..

Esok cuti.. mmm.. okla, so-so la.. mood tu xdela eksaited sangat cam before ni... xtaula nape.. tapi esok abg long balik umah mertua dier kt chini.. so aku pi ngantor dier kat stesen bus esok.. pastu pi beli barang2 dapur sket dengan mak & adik2.. time cuti sehari secoet camni memang jarang aku lekat kat umah.. time tu la mak aku ajak kua.. but okela, takdela boring sgt walaupun perasaan ni rase nk lepak kat umah jew...

Adoiyaiiii.. boringnyerrr... kalo da boring sesangat tu, kire kambing jela kan.. ekeke.. menghitung hari bile la my chenta hati nak balik.. ala2 final countdown gituh.. it's a final countdownnnnnnnn...... check emel tadi, xde pulak emel dr dier..
*agak kuciwa... kalo ade jew emel dier terus mate ni buntang bersinar2 ngalahkan innershine.. agagaga... tapi aku paham, he's soooooo super duper busy with his work.. working 12hours++ hokeh.. must be really2 tired lorrrr... plus lack of sleep.. semata2 nak mencarik rezeki sesuap nasik.. sabar hokehhh my dear... :))




Takpe, lagi berapa hari jew nak balik dah.. ko ni x reti sabo ke hape.. hissss... tapi pastu kena gi China kan? kan? huuuuuuuuuuuu.... :(( sile bersiap untuk bertabah!!! pikir positif!! u can do it bebeh...



Hokeh la, aku nk pi join adik2 lak.. duk dalam bilik nih sengsorang bley senak otak neh.. skang pon da naik bersawang daa... urghhhhhhh.. serabai + serabut + kusut...

cau...

4 comments:

  1. semakin tinggi tahap kejiwangannya...hehe

    ReplyDelete
  2. eheeee.... besela abg haris.. kepale tengah senak ni tau2 jela kan.. ahaha...santek profile pic..

    ReplyDelete
  3. katne lagi.. kat blog ni lew.. hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails