OUR JOURNEY -----> MUSUH - SAHABAT - KEKASIH - TUNANG - SUAMI (^_*)

Daisypath Anniversary tickers

CINTA HALAL KAMI (^_^)

Daisypath Anniversary tickers

OUR JUNIOR IS IN DA HOUSE!! :))

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, June 29, 2010

Rezeki, peluang atau cubaan??

Hmm... arini kapla ni sangatla pening wooo.. sangat2 pening & buntu..
Dalam idup ni kadangkala akan ade waktu2nye di mana kiter sangat sukar utk buat keputusan.. kan? lagi2 kalo kena wat keputusan dalam waktu yg sangat2 singkat.. sure benda ni sume manusia kat atas bumi ni alami.. & situasi ni jugaklah tengah berlaku kat aku skang... sangat2 buntu... huuuuu... aku terpikir la jugak, adakah ni sume rezeki, peluang & laluan yang Allah bagi kat aku utk aku improve for better career in future.. ataupun cubaan & ujian untuk aku.. hmm.. tapi hati ni suh accept jew offer tuh.. why not give it a try kan? tapi once aku accept, memang kena struggle la.. hmm.. memangla xsenang nak senang kan? tapi x susah nak susah.. org cakap, susah2 dulu goyang kaki kemudian.. ye x? eheeee...

Semalam cuti, selain membereskan hal yang banyak iteww, sempat gakla gi kebun rambutan.. pehhh.. musim rambutan tgh berbuah nih.. sangat suke tgk buah2 rambutan banyak giler kat atas pokok..

yummyyyyy..


kebun rambutan ni tak jauh pun...

*
*
*


kat umah mak long aku jeww.... ngeeeee.... ade 4 pokok sumenye... sumenye tengah berbuah tunggu nak masak..


Need to go now.. nak berphone col ke China plak.. ahaks.. esok da kena naik laut & x dapat kontek.. huuu.. sadis.. :((

gudnite ebribodi...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails