OUR JOURNEY -----> MUSUH - SAHABAT - KEKASIH - TUNANG - SUAMI (^_*)

Daisypath Anniversary tickers

CINTA HALAL KAMI (^_^)

Daisypath Anniversary tickers

OUR JUNIOR IS IN DA HOUSE!! :))

Lilypie First Birthday tickers

Thursday, June 11, 2009

Selamat Bertunang 'Abg Long & Kak Ina'

Selepas berkali-kali tertangguh and tertunda perancangan abg long aku nak bertunang, akhirnya arini selamat jugak majlis tu. Alhamdulillah, semuanya berjalan lancar sepertimana yang dirancang. Harap2 hubungan yang terjalin selama 7tahun tu akan berpanjangan hingga ke jinjang pelamin and kekal sampai akhir hayat... Kalau diizinkan Allah, majlis pernikahan dorang akan berlangsung Disember ni. Moga semuanya berjalan seperti yang dirancang, InsyaAllah. Aku sentiasa doakan kebahagiaan dorang... Aku pun da lembik sangat2 arini, penat giler. Bertolak ke Chini jam 10 pagi dengan rombongan 5buah kereta and majlis pertunangan tu berlangsung lepas solat zuhur. Lebih kurang jam 3ptg kitorang bertolak balik tapi sebelum tu merayau-rayau la dulu kat area bandar kuantan. Penat jer yang aku dapat... Jam 9malam baru la kitorang sume bertolak balik umah...

Saat mak aku sarungkan cincin pertunangan ke jari manis Kak Ina. Bile la plak turn aku kan. Huhu...



Salam, jangan tak salam...

 Like mother like daughter in law...





Kak Ina dan Abg Long...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails