OUR JOURNEY -----> MUSUH - SAHABAT - KEKASIH - TUNANG - SUAMI (^_*)

Daisypath Anniversary tickers

CINTA HALAL KAMI (^_^)

Daisypath Anniversary tickers

OUR JUNIOR IS IN DA HOUSE!! :))

Lilypie First Birthday tickers

Thursday, June 4, 2009

Esok Pasti Lebih Baik...

Arini aku cam xde mood jer... Boleh dikatakan minggu ni minggu yang agak berat bagi aku. Perasaan aku cukup terganggu. Adakah aku patut rase marah? Sedih? Taktaula, banyak benda yang kaco fikiran aku. Yang pasti aku tak happy. Ya Allah... Bantula aku leraikan kekusutan ni... Aku sepatutnya pikir positif je. Ni sume keje syaitan yang tak bleh tengok aku bahagia. Kadang2 aku rindu zaman kanak2 aku. Bestnyer jadi budak2, tak payah ambik pusing pening kepala pikirkan hal sekeliling... Kalo hidup ni takder masalah tak syokla kan. Tapi kalo ade masalah pun bukannyer kiter rase syok pun... Tu yang aku tak sesabo nak keje. Atleast bleh sibukkan diri and tak pikir sangat masalah tu sekejap. Hmmm... Tapi tak patut gak lari dr masalah. Well, just take it as a challenge!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails