OUR JOURNEY -----> MUSUH - SAHABAT - KEKASIH - TUNANG - SUAMI (^_*)

Daisypath Anniversary tickers

CINTA HALAL KAMI (^_^)

Daisypath Anniversary tickers

OUR JUNIOR IS IN DA HOUSE!! :))

Lilypie First Birthday tickers

Monday, December 31, 2012

Last entry for 2012


How time flies..

Pejam celik rupanya sudah 2 tahun saya menjadi seorang isteri & sudah 8 bulan lebih sebagai seorang ebu.. Alhamdulillah.. Syukur atas kebahagiaan & rezeki yang Allah berikan. :))

Esok da masuk 2013.. Bermakna bertambahla usia.. Tapi jiwa tetap remaja. Heheh.. :p Tak ada apa yang saya azamkan untuk 2013 sebab dah pun tanamkan azam baru masa masuk tahun baru islam hari tu. :)) but as a human being, macam orang lain jugaklah, saya mahu jadi yang lebih baik berbanding sebelum ini. Setiap hari saya niat camtu. Jadi muslimah, isteri, ibu, anak, menantu, adik, & kakak yang lebih baik berbanding hari sebelumnya. Setiap hari buat orang lain tersenyum. In shaa Allah..

Lupakan apa yang pahit berlaku sepanjang 2012.. Jadikan iktibar & pengajaran. Semoga semua itu akan menjadi penguat semangat saya pada hari esok. Kenangkan apa yang indah sepanjang 2012.. Semoga semua itu menjadi inspirasi untuk saya ke arah yang lebih baik.. :))

# Bukan 1 januari 2013 yang kami nantikan... 3 weeks left.... Waiting happily for his homecoming.. :))

Sebagai penutup 2012, saya titipkan gambar di bawah. Lupa plak kat mana saya copy. Huhu. Semoga dapat menjadi ilmu yang bermanfaat buat kita semua.












- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails