OUR JOURNEY -----> MUSUH - SAHABAT - KEKASIH - TUNANG - SUAMI (^_*)

Daisypath Anniversary tickers

CINTA HALAL KAMI (^_^)

Daisypath Anniversary tickers

OUR JUNIOR IS IN DA HOUSE!! :))

Lilypie First Birthday tickers

Sunday, May 30, 2010

Penangan budu + cuaca panas

Hapdeting blog from my office...
Weeee.. shangat shuke hari ahad.. winkwink.. why?
sebab HQ x keje hari ahad.. so xkan ade gangguan buat sementara waktu & hidupku aman damai lagi mempesona di hari ahad.. ngeeee...^________^

Phewwww.....
Panas terik tol 3, 4 hari nih.. bangun titon tadi pun badan da rase lain macam.. sangat x larat.. sore throat da mula datang.. kepala berdenyut2.. dengan idong pun pedih sejak semalam.. asek bersin jew manjang.. dah ke arah nk selsema.. huuuu, jangan la aku demam time2 camneh.. teman setia di kala ini xlain x bukanla, tentunye fisherman's frennnn... da kemam berbijik2 hopefully after this i'll be oke la.. tamao demam2 hokeh.. be strong!!

Ayah aku pun satu badan x larat.. ha, tu la.. agaknye kecur tengok aku makan budu kot, dier pun nk makan same.. ekeke.. time2 panas terik cmni kalo makan budu banyak x hengat, ha rasekanla penangan dier pastu.. aku ni memangla, da ade resdung teruk pon ade aku kesah.. agagagaga.. da namenye pon antu budu kan.. belasah jew makan 3 hari berturut2.. & biasenye memang aku akan demam pastu.. kikiki.. pe punye antibodi daaaa... xbole harap tul.. mam gaji bute pe duk dlm badan aku nih..

Adoiyaiiii.. nape makin x larat rase niii.. semangat! semangat! pas zuhur nanti nk kena kua lagi.. dengan panas2 terik camni.. tak sanggup rasenye nk mengharungi.. baru panas kt dunia tu kan..  hmmm..

sangat x larat... adoiyaiii..

Mmm.. bile orang Vietnam nak balik ni ek.. (ko xreti nak sabo ke ape.. ) Sesungguhnya sabar itu separuh dari iman.. ye, ye, akan ku tunggu.. bak lagu candy, akan ku tungguuuu.. detik tiba saat ituuuu...

               
Hmmm.. kepala ni da rase berdenyut lain macam.. need to stop.. kalo ley tido jap ni oke gak ni.. lagi best kalo le balik umah terus.. ngeeeee... okelah, doakan aku sihat di kala org tersayang da dekat nk balik ni.. agagagaga...
^________^
cau cin cau....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails