OUR JOURNEY -----> MUSUH - SAHABAT - KEKASIH - TUNANG - SUAMI (^_*)

Daisypath Anniversary tickers

CINTA HALAL KAMI (^_^)

Daisypath Anniversary tickers

OUR JUNIOR IS IN DA HOUSE!! :))

Lilypie First Birthday tickers

Monday, May 25, 2009

Bosannyer...

Bosannye jadi pengganggur terhormat ni. Naik bengkak kepala aku pikir nak buat ape. Kesunyian & kesepian mmg musuh tradisi aku sejak dulu lagi. Aku paling tak suke time aku sorang2. Lagi sedih bile ade org tersayang tapi org tu tak lagi pedulikan kiter. Rase kosong jer. Kat mane lagi silapnye? Time camnila aku rase cam rinduuuuu je nak belajar lagi. Walaupun belajar tu kengkadang bagi tekanan yang maha hebat sampai nak terlerai isi otak aku (bukan kengkadang, boleh dikatakan selalu), tapi sebenarnya tekanan2 tu la yang buat hidup aku terisi dgn sesuatu. Tapi walaupun aku selalu camtu, aku tetap rase bahagia. Maybe tu la kepuasan dalam hidup.

*********

Orang yg paling byk menginspirasikan aku sepanjang aku hidup kat muke bumi ni adalah mak dan ayah aku. Dorang la yang selalu naikkan semangat aku time aku betul2 give up, bangunkan aku saat aku betul2 tak berupaya. Dorang la orang yg selalu berdiri di belakang aku, tak pernah sekalipun meragui keupayaan dan kebolehan aku, walaupun macam2 kata2 yang tak sedap didengar dilemparkan kat aku oleh pihak2 yang tak bertanggungjawab. Disebabkan oleh keyakinan yang tak putus2 dari seorang ayah dan ibu pada anaknya la aku menjadi sepertimana aku hari ni. Terima kasih ibu dan ayah...



Ni la mak dan ayah yang saaaaaaangat aku sayanggg.... takde ape yg lebih tenang selain menatap wajah ibu dan ayah... Aku harap aku akn jadi anak yang baik dan sentiase berbakti pd ibu bapa. Amiiiin...


Ni plak abang aku yang sulung, yg paling rapat dgn aku, yg sentiase sbr melayan kerenah adiknye yang tak bape betul. Hehehe...

*****

Sejak akhir2 ni aku macam rase sesuatu yang tak best je. Tapi takpelah. Mungkin tu cume mainan perasaan kot. Aku patut pikir positif je. Walau berapa lame pun hayat yang tinggal, hidup ni perlu dinikmati dengan sepenuhnya. Ketakutan tu satu bentuk ujian utk kiter jgk kan. Aku harap aku dapat atasi ketakutan yg aku tak pernah bayangkan selama ni. InsyaAllah...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails