OUR JOURNEY -----> MUSUH - SAHABAT - KEKASIH - TUNANG - SUAMI (^_*)

Daisypath Anniversary tickers

CINTA HALAL KAMI (^_^)

Daisypath Anniversary tickers

OUR JUNIOR IS IN DA HOUSE!! :))

Lilypie First Birthday tickers

Sunday, August 28, 2011

Di penghujung Ramadhan



Arini da 28 ramadhan dah.. Betapa cepatnya masa berlalu.. Tinggal lagi sehari je Ramadhan yang mulia penuh keberkatan akan meninggalkan kita & syawal yang ceria akan menjelma.. Rasa sayu je hati ni.. Ntah tahun depan dapat bertemu Ramadhan lagi, hanya Allah yang mengetahui.. Moga-moga kita semua masih berkesempatan untuk bertemu Ramadhan lagi..

Alhamdulillah, taun ni mampu berpuasa penuh, insyaAllah.. Setakat ni takde lagi tinggal puasa.. Dengan izin-Nya jua.. :)) tapi agak terkilan sebab tak dapat tunaikan solat terawih penuh kali ni especially 15 malam terakhir ni.. Keadaan kesihatan kini agak membataskan.. Semoga Allah menerima amalan-amalan kita yang terdahulu dan seterusnya.. Aminnnn....




Indahnya ciptaan Yang Maha Esa.. Subhanallah...




Gambar ni amik masa kami pegi umah makcu incik hubby.. Umah dalam taman.. Santek kan.. Sejukkkkk jerr mata memandang...




Tatau tumbuhan ape ni tapi interested sangat tengok.. Rasa nak pegang jerr.. Tapi incik hubby tak kasik.. Huuuu...


Semoga amalan-amalan baik yang kita lakukan di bulan mulia ini akan berterusan di bulan-bulan seterusnya.. Jangan bila da abis puasa jer teros hiphiphooray balik perangai lama.. Mintak dijauhkan..

Jalani lah ibadat puasa yang hanya tinggal tak berapa lama ni dengan penuh penghayatan.. Semoga kita semua beroleh kemenangan.. Aminnnn...

Sesungguhnya yang baik itu semuanya dari Allah.. Dan yang buruk itu pasti kesilapan saya sebagai manusia biasa.. Mohon ampun & maaf pada semua..



- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails