OUR JOURNEY -----> MUSUH - SAHABAT - KEKASIH - TUNANG - SUAMI (^_*)

Daisypath Anniversary tickers

CINTA HALAL KAMI (^_^)

Daisypath Anniversary tickers

OUR JUNIOR IS IN DA HOUSE!! :))

Lilypie First Birthday tickers

Sunday, December 20, 2009

Selamat Pengantin Baru Abg Long & Kak Ina

Semalam 19 Dis 2009 abg aku sah bergelar suami org..Sebelum ni banyak sangat halangan dorang nak adakan majlis ni, last2 selamaaaattt jugak bersatu..Alhamdulillah..tak sia2 la dorang pertahankan hubungan 7tahun dorang tu...aku pon tumpang gembira n aku doakan dorang bahagia dan kekal sampai akhir hayat...cepat2 la dapat baby..dapat gak aku merasa ade anak buah.hehe..Pagi tu kitorang bertolak dgn 8 buah kereta dalam 8.30 pagi..janji kul 8 tapi taw2 jela kan janji melayu. Pastu bile da ramai2 camtu memangla akan ade jgk yg lambat...ujan memang agak lebat on the way nk ke Felda Chini tu...perut pon lapo..ayah aku tak singgah makan lak kali ni. terpaksa la tahan jer lapo..On the way tu ade la accident kt kawasan bandar Chukai. van terlanggar tiang lampu. remuk habis bahagian depan. pemandu dier aku taktau la ape jadi. takut betul aku kalo tgk accident2 nih. peringatan untuk aku gakla...

                                    ****************************
Mmm, dalam 10.30 sampaila kat umah pengantin perempuan.Tapi...laz2 tertinggal plak sebuah kereta. sedare aku tuh terlajak plak. tu la, da namenye gi dlm rombongan..patutnya jalan sekali la. Tapi tertinggal jgk..terpaksela kitorang tunggu. tunggu punye tunggu, xjgk sampai2. Jauh benor lajaknye..so, abg aku proceed jela akad nikah. Tok kadi pon da tunggu. Alhamdulillah dengan sekali lafaz, sahla Kak Ina sebagai isteri abg aku. Lepas zuhur dorang bersanding, tetap meriah walaupon jalan lecak n ujan turun tak berenti. kasut pon lekat dalam tanah. hahaha..Aku pon terpakse berdiri dalam ujan pasal aku jadi camerawoman x bertauliah.huhu. nasibla aku tak demam ari ni. dalam pukul 3.30 ptg kitorang pon bertolak balik. Tapi sebelum tu singgah kuantan jap, jalan2 carik satay..perut memang da lapo giler..so bantai sekali ngan nasik lemak..sudahnye kenyang sampai nak muntah. padan muke aku...
                                               
                                          *******************

on the way nk balik tu, ade accident lagi kat kuantan...kali ni kereta lak. langgar tiang jugak terbabas masuk longkang...tak jauh jer dari kawasan tu, ade lagi accident tapi aku taktau ape kes. sume org duk tengok dalam sungai...taktaula kot tercampak dalam sungai ke ape. dahla ujan lebat..takut aku. mintak dijauhkanla accident2 nih...26hb ni plak majlis sambut menantu kt umah aku. harap2 sumenyer berjalan lancar...


3 dara pingitan..eh, bukan. 2 yg kiri tu mak dara. huhu
sempat lagi akak aku pose ngan hantaran cincin. aku wat tu. cantik tak? mcm tak. hahaha..

with my beloved mum..nampak muda la plak mak aku nih. hihi..




sebok jela abg DJ ni sampai nk interview2..ngalahkan artis.

ehhh..ehhh..apsal pengantin da bertukar tuh..bestla mak ayah aku dpt bersanding lg.huhu.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails