OUR JOURNEY -----> MUSUH - SAHABAT - KEKASIH - TUNANG - SUAMI (^_*)

Daisypath Anniversary tickers

CINTA HALAL KAMI (^_^)

Daisypath Anniversary tickers

OUR JUNIOR IS IN DA HOUSE!! :))

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, October 21, 2009

I'm back!!!!

Rasenyer da lame giler aku tak update blog nih. Al maklumla 2-3 bulan lepas aku busy mengajar. Jadi cikgu katun kejap aku. hoho... Hari Deepavali aritu time org India sibuk beraya, kitorang satu family gi serbu gambang water park. Dalam kul 10 kitorang btolak, pasal gambang ngan umah aku dalam sejam jek. tapi kul 12 lebey baru kitorang sampai pasal terlajak sampai ke chini nuh, dalam 23km dari gambang. haha. laz2 ayah aku pusing balik, baru jumpe. Maunyer tak jumpe, signboard xde, main ltk poster je. poster lak dah layu ke tanah. rupenyer tempat tu dalam bukit gambang resort city. ampeh..

****************

Fuhh... memang ramai giler arr orang aritu. Nak beli entrance ticket pon lemah semangat aku tgk orang queue. Tapi luckily ada group pe ntah jual tiket, aku malas nak beratur panjang, bantai je beli kat situ. Dapat harga murah lak tu. Maybe dorang group penginap2 hotel kot. Tibai jelaa... huhu. Not bad la tempat tuh. Even dia tak sebesar sunway lagoon, tapi pueh ati la dapat men air. Aku pun aritu macam tak penah jumpa air seumur idup. Haha... Ngalahkan budak kecik je aku ni.

*****************

Cumenye tang nak beli makanan ngan air yang aku lemah sangat tuh. queue panjang tu satu hal, service satu hal. service kat stu slow arr sket. da tau ramai orang, wat keje lak lemah gemalai ngalahkan pempuan. banyak gak ar aku dengar komplen2 pasal tu time tengah beratur. Paling best sbb benda2 camni le eratkan lagi hubungan kekeluargaan.. walaupun muke aku da merah hangus cam udang bakar and sore aku pun perit nak kua pasal banyak menjerit. Haha... gambar pun tak banyak yang sempat aku snap pasal syok main air. Hihi.. Tapi next time arr aku attach gambar2 tuh...Hav to go now. Cau cin cau.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails